Kızlar bende az önce 38. Haftama girdim 🙈 yeni taşındım başka şehirden ve maalesef doktor hastane bilgim yok 2 kez bi özelde doktora gittim oda yarına gün vermişti ama ben ssvd istiyordum desteklemedi ilk doğumum 13 saat suni sancı sonunda sezaryen oldugu için zor bir süreçti eşimde eğitim araştırma hastanesinde tanıdık ayarlamış orada ol diyor ne yapacağımı bilmeden bekliyorum öyle 😔😔😔 fikirlerinize ihtiyacım var