sorybaby 19 günlük bebeğim . İlk bende çok korktum gece doğru düzgün uyuyamadım bile başıma gelecekleri bildiğim için doğuma hazırlanırken bile korkum vardı. Ameliyathaneye girdim doktorumda sağ oldun sakinleştirdi . Ayni şekilde hemen oldu odaya geçtim emin ol ilkine göre daha kolay geçiyor ve ben ilkinde zor kalkmıştım adim atamıyordum bu çok güzel geçti 4 5 güne toparladım ilki kadar ağrı sızı olmuyor ilkinin o hissizlik hissi olduğu için bence 3,5 yıl var arada . Korkma sakin ol bol yürü bol su kahve iç . Sağlıkla gelsin 🌸