herkese selam kızlar, öncelikle umarım bebişiniz de siz de çokkk iyisinizdir 🙏🏻 şu an 27+2 haftalığız kızımla, glikoz testi yaptırmadım evde kendim ölçüyorum optima’nın ölçüm aletiyle. Benim gibi kendi ölçen varsa onlardan ricam günde kaç kere ve ne zamanlarda ölçtükleri. Bazısı diyor ki yedikten 1 saat sonra, bazısı 2 saat sonra, bazısı ilk lokmadan 1 saat sonra vs vs vs yazmış çok karıştı kafam. Şu an düzenli olarak gittiğim bi doktorum da yok şehirdışına çok çıktığım için, sizlere sormak istedim. Yardımcı olursanız sevinirim 🩷