Kızlar bugün kontrolüm vardı 39+1 im ve bebek 3900 gr olmuş, doktor 4 kiloyu bulunca sezeryan oluyor dedi. Bu da benim gözümü korkuttu 4 kilo civarında olup normal doğum yapanlar var mı. Ben de yapılı olduğum için doktor belki normal doğum da yapabilirsin sen dedi ama nasıl olucağı daha belli değil. Normal olması için yapabileceğim bir şeyler var mı yoksa kendi kendine mi belirlenir hani egzersiz vs.