Yenigebe06 ezgickm ben ilk gittiğimde doktora hemen bakalım demişti ilk değerim 1959 olduğu için ama kanda artışı bekledik cuma bakalım dedi ama ben dayanamayıp yarı. Gitmeyi düşünüyorum 🤔
Yenigebe06 Gittim doktora iki tane kese gördük ama Yolk kesesini göremedim dedim ama erken dedi daha herşey yokunda dedi 5.haftaya yeni giriş yaptık 5+1 dedi sanırım
Nilayy95 gulyavuz98 ben 4+6 da keseyi gördüm 6+2 de kalp atışını karından gördük vajinal yoldan sesini dinledik canım 😍 ama ultrason kalitesine göre değişiyor