Yodik normal canım benim de ilk haftalarımda öyleydi sol tarafımda yoğunluk ve kasık ağrısı vardı arada sağa doğru geçiyordu şu an 6+4 olduk azaldı ara ara kasıklarıma sızlamalar giriyor geçiyor ağrı demiyorum hafif çünkü o da rahim genişlediği için, bol su iç pamuklu iç çamaşırı kullan ve zamanın olursa iç çamaşırlarının ortalarını ütüle ben bunlara dikkat etmeye çalışıyorum 😇