Minikbebis1 ilk bebekse daha kolay olur ikiz biraz zorlanırsınız ama sonrası iyi olur 🥰 benim 2.5 yaşında bir kızım var bu gebeliğimde sürpriz oldu o yüzden ben ikiz kaldıramazdım . Tabi ilk doktor ikiz olabilir dediğinde istemeden de hazırlamışım kendimi 2. Kontrolde ikiz değil deyince biraz içim burulmuştu.