User658383839 merhabalar bebeğiniz de ki son durum nasıl oldu ? Bende hamileyim beyinde (kafasında) koroid pleksus kisti var geçer dedi , sonra perinatolojiye gittim oda aynısı dedi tek birşey olması sıkıntı olduğu anlamına gelmez dedi geçiyor dedi.. sonra böbreklerine baktı biraz sınırda dedi bir tık büyükmüş benim de bebeğim erkek bebek.. geçer mi bilmiyorum.. başka birşey çıkacağından korkuyorum , ikili tarama da temiz çıkmıştı.