Kızlar bugün doktor randevum vardı. Gittim ve uzun uzun baktı ilk önce kalbine sonra da böbreğine baktı.
Kalbine şuan birşey diyemem birşey gözükmüyordu dedi. Ama böbreği genişlemiş dedi, bebeğim şuan 21+1 gözüküyor en başından beri sonra bugün de 21+2 dedi daha sonra değiştirdi 20+5 dedi daha sonra sordum hocam kesin kaç haftalık. 20-21 haftalık dedi. Haftaya tekrar çağırdı tekrar kontrol edeyim falan. Bebeğimin (cinsiyeti erkek)
Böyle bir durumla karşılaşan var mı. Çok kafama taktım güzel şeyler okumak istiyorum.🥺