Zuluss Merveemctgcl sen doktora git o sana söyler ben bir defa gitdim doktora o kadar sende vakit kaybetme bence ovilasyon testiyle falan devlete git doktora
Sevgikaya1525 Merveemctgcl evet kuzum doktora gidip söyleyceksinz çocuk istediğinizi tutmadığını söyleyn adetin 2 veya 3 günü hormon testi yapıyorlar stres yapmayın rabbim inşallah en yakın sürede burda hamilelik haberinizi duymayı nasip eder
Gizem1504 Merveemctgcl 1 yıl olmadıysa hormon testi yaptırın ona göre doktor bi yol çizer rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur nasip ne ise o olsun canım
Busetacir Merveemctgcl kadın doğum infertilite kısmından randevu alın, doktor sizi yönlendirir. Adetin 2. Veya 3. Günü test vericeksiniz