1 yıl denedik olmadı 1 yıl ara verdik şimdi 4 aydır deniyoruz olmuyo bu ay ovülasyon yaptım ilk kez tam takip ettiğim gibi de adet oldum çok iyi değerlendirmiştik ama yine olmadı normal kan değerlerime 3 ay önce baktı doktor normal çıktı sizce hormon testi yaptırmalı mıyım doktora gidip hormon testi istiyorum mu dicem nasıl yapıcam bilmiyorum 😔