Smeyye-0 hıc ağrıyla uyanmadım valla uyanmaya başladığım gibi agrı kesıcı vurdular hastaneden eve taburcu oldugum bunun aksamına kadar da zerre ağrım olmadı sureklı ağrı kesıcı verıyorlardı. Yanı anestezi sonrası ağrı falan yaşamadım gayet rahattı sadece tamamen ayılmam uzun sürdü yarı uyku halınde gıbıydım o kadar ilk yürüyüşümü de hemsıreler geldı yürüyüş ıcın kaldırmak ıstedıler gıydırdıler benı ben bırazdan yurıcem dedım esımden destek alarak yürüdüm ilk yuruyusumde çok kolay gectı zorlanmadım. Eve geldıkten sonra ağrılarım oldu ama öyle çok zor degıldı zaten o da akşama başladı 36 saat agrı hıssetmedım sadece kalkarken zorlandım gülerken o kadar