Gull111 Merhaba, kasıkta sancı, göğüs ucu yanması, acıması gebelik belirtisi midir? Bat 21 dün test yaptım negatif ama belirtilerim bunlar. Benzerlerini yaşayanlar var mı? Sizin gebelik belirtileriniz nelerdi?
Pemberuya Gull111 yani bende 3 gün kala test yapmıştım silik çıkmıştı olsa çıkardı bence regl belirtileri de olabilir cnm
AaTubaa Gull111 Bende gögüsde agrı ve kaşıntı ayrıca aşırı terliyordum vücudum cok sıcak oluyordu umarım sizin için hayırlısı olur 🌸
Mehmeteren-ve-defneninannesi Gull111 merhaba ben bu hamileliğimde hamile olduğumu bilmiyordum test yapana kadar ama o zamanlar akıntım fazlaydı şeffaf bir akıntı yani İlk Gebeliğim De de göğüs ucu hassasiyeti uyku ve gaz problemim vardı
Gull111 Geçtiğimiz ay da 9 gün gecikmem oldu ama sonra regle döndü temmuz ayında bir kimyasal gebelik geçirdim. Bakalım inşallah hepimiz için hayırlısı olsun.
2424aa AaTubaa boyun kısmında aşiri kaşıntı ve sabah baslayan gün boyu ara ara süren bulantilarim var acaba hamilemiyim yoksa adet mji olcm
Busehazal2303 Bende düzenli adet olduğum için hep adetim 1-2 gün geçince anlıyorum ilk kizimdada öyle anlamıştım ve hep 3 haftaliktan öğreniyorum sonra mide bulantısı devam ediyor göğüs şişliğim ilerleyen haftalarda meydana geliyor inşallah bir an evvel bebiş haberini verirsiniz sağlıklısıyla 🦋🙏🌸
2424aa Busehazal2303 3 gündür sabah 6 gibi mide bulantım başlıyor ve gün boyu ara ara sürüyor acaba hamilemiyim
Gull111 Mehmeteren-ve-defneninannesi yazmadığımı sizin cevabınızla fark ettim gaz sorunu da var ama üşüttüğüme yormuştum
Merhaba12345 Mehmeteren-ve-defneninannesi Merhaba benimde reglime 5 gün var aşıeı gaz sancım var soğan suyu içiyordum 2 gündür ona bağladım ama bi ümit.. göğüste hassasiyet ve gaz bekirtdir inşallah
Hulyasi İki gebelikte de belirtilerin aşırı halsizlik ve kasıklarda ufak kramplar ağrım olmuştu başka hiçbir belirtim yoktu .internette yazılan gebelik belirtileri diye söylenilen şeyler genellikle ileriki haftalarda olan durumlar için gecerlidir
Busetacir Gull111 göğüslerde sızı ve sivilcelenme yaşadım ama asıl belirtilerim gebeliği öğrendikten sonra başladı. Öncesinde pek bi belirti olmuyor
Canankalp 6+3 haftalık hamileyim belirtim Sık idrar Uyku Arada hissedilen kasık ağrısı Çok hafif göğüs sızlaması İki hafta sonraya randevum var arada acaba gerçekten hamilemiyim diyorum Bebeğimi görene kadar inanamayacağım sanırım
Alimm-5 Gull111 kuzum benim de adet duzensizligim vardı 1 ayı geçmişti kasıklarima aşırı kramp girmeye başlamisti çok uyku hali vardı oylelikle suphelenmistim 5 haftalıkken ogrendim
Gull111 Alimm-5 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşaallah hamilelerin duası makbuldür biz isteyenlere de dualarınızı bekleriz😍🤲
Tsefer Gull111 Ben hamile olmadan önce psikolojik olarak kendimi hamile sanıp bütün belirtileri yaşıyordum bu gayet normal eğer hamile değilseniz psikolojik olabilir
Mina04 Bat 26.Kasıklarda ve belde aşırı ağrı(bacağıma bile vuruyor ağrısı).Göğüslerde aşırı şişlik.Hiç olmadığı kadar sert ve büyüdü göğüslerim.Hamile miyim bilmiyorum.Gecikirsem test yapacağım.
buse1nur Mina04 bende ilk hamileliğimde böyle yaşamıştım inşAllah vardır rabbim gönlünüze göre versin
2Princess1Mom Gull111 Ben belimin ağrısından şüphelendim adete 4 gün vardı. Öncesinde gögüslerim acıyordu, kasıklarımda da ara ara bıçak saplanma hissi oluyordu ama ihtimal vermedim adet olacağım diye düşündüm.
Gull111 2Princess1Mom gecikmenin kaçıncı gününde pozitifi gördünüz ben belirtilere istinaden bata 3 gün kala dün test yaptım negatifti