busrax_ Kızlar cumartesi günü test yaptım çift çizgiyi gördüm. hemen kan verdim beta değeri: 27,50 çıktı. 30 kasıma randevu aldım. 5+6 günlük oluyor. sizce kalp atışı görünür mü?
Duruu3 busrax_ tam 7 haftada gittim ben biraz geç gittim bazılar 6 da duyuyor bazıları ,7 8 haftada ben 7 haftada gittiğim için duydum canım 🥲
GirlandBoy_Mom busrax_ bende yarın gidicem 5+5 oluyorum kese için gidicem ama kalp atışı duyulur mu bilmiyorum 🙈
Yuuki Duruu3 İlk randevunuza geç mi gittiniz ? Benim ikinci gebeliğim daha gitmedim yeni öğrendim ilkinde çok erken gitmiştim bu sefer erken gitmek istemiyorum 🥲
Papatya_1626 Ben dün 6+1de duydum şuan küçük oldugu icin gümbür gümbür degilde biraz daha az duyabildik 1 ay sonra tekrar gidicem okadari bile yetti şükürler olsun🤲🥰🥰
defnevedoruk busrax_ değerim 114 çıktıktan 14 gün sonra kalp atışını duyduk 6+4te 6+1de keseyi gördük. ama ilk kızımda 6+2de direk kalp atışı vardı
busrax_ defnevedoruk ben de ilk randevumu 5+6 da değil daha ileri bir tarihe mi alsam? bundan önce boş gebelik geçirmiştim erken öğrendiğim için çok stresli olmuştu sürekli git gel. şimdi gittiğimde nasip olursa hemen bebeği görmek istiyorum beklemek benim için çok yıpratıcı oluyor :(
sd18 kese 5+3 kalp atışı da 6+4 her ikisi de karından ultrason ama ben özelde gittim cihazdan cihaza fark ediyor
Mavili1480 busrax_ Kan ver canım ben tam 5 kere verdim doktorum 1500 üzeri kese gözükür dedi yarına randevum vardı cumaya ertelendi bu yüzden
defnevedoruk busrax_ canım özele gidiceksiniz o zaman gidip bide 10 gün icinde tekrar gidebilirsin. kan bir daha verdin mi peki?
beyzaakartal busrax_ canım bence bir hafta daha bekle en azından 6 haftayı doldursun öyle git ben sata göre 7+3te gittim geç döllenme olmuş bebek 6+1 di o zaman kalp atışı duyduk acele etmeyin bence şu an gitseniz keseyi görürsünüz sadece