GirlandBoy_Mom 🥺ah canım eşim üzerime kuma getirdi yapacak birşey yok 5 yıl onunla evliydim hergin dayak aldatma en son da evli bir kadınla evimden Etiler aileme sığındım onlarda 1 yılım bitmeden benj tekrar evlendirdi şuan ki eşim çok şükür diğerine göre çok iyi ama cicim aylarindayim ve oğlum benimle yaşadığı için bazen sıkıntı yaşasamda yinede bence suanki erkekler den daha iyi ve daha sagdik tabu ileride ne olur onu bilemeyiz inslah kötü olmaz 😥