nurdaneg0716 GirlandBoy_Mom bende 16 değer ile öğrendim sizin son adet tarihiniz nedir kese kalp atışı duydunuz mu acaba
nurdaneg0716 GirlandBoy_Mom Aa benimde 7 Ekim ben 28ine randevu aldım biraz daha geçsin tam 7 hafta dolsun sonra dedim bazen geç görülebiliyor o yüzden
Sumbul2167 GirlandBoy_Mom bende öyle çocuğu goturmusken acile gitim dün kese göründü ama coook ufak dedi doktor 15 gub sonra tekrar git dedi
GirlandBoy_Mom nurdaneg0716 evet canım orası öyle ben kan ve idrar tahlili vermiştim onlar için çağırmıştı doktor hemde kese için
Beyzadrs Cnsmv benim âdet günüm 42 idi. Önemli olan düzenli artış göstermesi. Siz iki günde bir aynı yerde aynı saatlerde kan verip takip ederseniz bu doktorunuz için en iyi veri olur
Annelikmghb Cnsmv adet günü 3 gun gecikmeyle beta 113 cikmisti suan 34 haftaligiz ben iki güne bir kan verdim yukselmesini takuip ettim .
Sumbul2167 GirlandBoy_Mom 😂yaptığım tarihi biliyorum o sebeple rahim filmi çekmiştim o güne kadr da adetim vardı filmden sonra oldu diye birde birşey soracam canım ilişki sıklığı nasıl olmalı Dr sakıncası varmı bana bilgi verebilirmisiniz
Sevgikaya1525 Cnsmv bence gayet iyi benimde adetime 2 gün kala 127 çkmıştı gebelik var ama 2 günde Bi artış önemli bence perşembe yine bakın yükselmiişse g0zel gdyr demektir ben dün yani 5 hastalıktır keseyim gördük korkutmasın kendinizi iyi düşünün
GirlandBoy_Mom Sumbul2167 analdım canım🙈ilişki sıklığı canım en azından 3 ay dikkat edilmesi gerek benim ilk gebeliğimde kesenin etrafında kanama alanı vardı ilaç kullanmıştım doktorum bi süre yasakladı sonra çok olmamak şartıyla haftada 2 kere olabilir demişti bence bu kişiden kişiye değişir canım