travmagul Kubraylvc ayyy benimde geç döllenme olmuş ya , aynıyız o konuda sizin şuan haftasını doldurdu mu acaba 💝😊
nurdaneg0716 zlemceylan gayet güzel artmış iki katı olması lazım demişti doktor bana da benimde 15inde 65di canim son adet tarihin nedir ben daha kese kalp atışı için gitmedim siz gittiniz mi
zlemceylan nurdaneg0716 14 Ekim son adet tarihim ben 35-40 günde bir oluyorum dün gittim bir doktora ultrasonla denedi bi belli olmaz dedi de küçücük gördük haftaya bakacağız bakalım bi tekrardan
Bbk88 zlemceylan ne kadar süre önce kimyasal gecirdiniz ve kaça kadar cikmisti degeriniz şimdi ki değeriniz çok güzel artmış 🤗😇
zlemceylan Bbk88 geçen ay kimyasal geçirmiştim ilk 24 çıktı sonrasında 41 oldu sonrasında 25 e düştü kanama ile gitti bu ay tekrardan hamile kaldım❤️ çok teşekkür ederim
GirlandBoy_Mom zlemceylan 5 buçuk haftağız canım bebek görünmedi daha küçük dedi 10 gün sonra çağırdı
nurdaneg0716 zlemceylan benim 7 Ekim tam kese ve kalp atışını duymak için biraz daha bekliyim dedik 7 hafta bitsin sonra gidicem inşallah 28ine randevu aldım sizde duyarsınız inşallah🥰
zlemceylan GirlandBoy_Mom benim de son adete göre 5 haftalık görünüyor fakat benim döngüm uzun olunca hemen görünmedi haftaya bakalım daha net görünür 🥰 çok mutlu oldum adına valla ❤️🫶🏻
zlemceylan GirlandBoy_Mom öyle oluyor görünce insan rahatlıyor 🥰❤️ bakalım ben haftaya görebilecek miyim
zlemceylan GirlandBoy_Mom inşallah canım benim hayırlısı olsun her şey gönlümüzce olsun inşallah 🙏🏼 🥰
Bseldatgain GirlandBoy_Mom canım bende iki kese mi var 15 dk sonra kontrolüm var bu geçen haftanın görüntüsü