Kubra5858124 rumeysa_1c ben hemen gidilmez diye duymuştum( tabi yanlış da olabilir). Benim normalde bugün doktora randevum vardı o yüzden gideceğim
rumeysa_1c Kubra5858124 bende hemen gitmeye gerek yok diye biliyorum ama hemen git diyor herkes en iyisi doktora sormak
Nurcanyokus6 Kubra5858124 benim nisanim geldikten ertesi gün sonra doğurdum herangibi bı ağrınız var mı varsa evde acilmanizi srticak şeyler yapın daha sonra doktora gidin bence suyunuz gelirse hemen gidin ama. kolay dogumunuz olsun inş sağlıklı gelsin bebiş 🥰
Kubra5858124 Nurcanyokus6 çok teşekkür ederim. Sadece ufaktan bel ağrım var bugün randevum vardı hastaneye o yüzden gidiyorum
Nurcanyokus6 Kubra5858124 anldm bı gidin tabi ne olur ne olmaz en azından açıklığının varsa onu öğrenmiş olursunuz
Kuzucuk_annesi 40+1 olduk bugün ama ne Nişan var ne de sancı herşey normal gidiyor ama bebisim gelmiyor napmaliyim