DilekBodurr Kubra5858124 ya ne güzel. Sağlıcakla gelsin. 🙏 benim ilk gebeliğimde nişandan 1 gün sonra doğum olmuştu. Şimdi 38+6 yım ben de. Henüz bi hareket yok 😀
Makbule_199110 Kubra5858124 hadi gözünüz aydın bende yarin şunu alicagim 38.4 gunlk olucagm Rabbım sag salim versin kucaklarimiza
R-veyda44 Benim ilk oğlumda Nisan falan hiç gelmedi bilmiyorum. Direk suyum gelmişti. Acaba şimdi hamileyim banada bı işaref gelse artik
DilekBodurr Kubra5858124 güzel doğumlarınız olsun inşallah. Çabucak, sağlıcakla kurtulun ikiniz de ❤️
Makbule_199110 Kubra5858124 su herkes de gelicek diye bi şart yok benim 3 dogumdada doktorum patlatti şimdikiler nisanın geldi galiba buda doktor patlatacak
Tosuncukannesi Kubra5858124 hadi gözünüz aydın benimde iki doğumda da hep nişan gelmesiyle başladı doğumum 🥹
Kubra5858124 rumeysa_1c ben hemen gidilmez diye duymuştum( tabi yanlış da olabilir). Benim normalde bugün doktora randevum vardı o yüzden gideceğim