EsoMom_ ya olur mu bitanecim benim de ilk düşüğüm oldu zaten düşüğün sebebi de eşimin sperm kalitesinin kötü olmasıymış hemen ürolojiye gitti. Doktorun tıp fakültesi belgesi var değil mi Allah aşkına o ne demek öyle düşük yaptın erkekde sorun yok kusura bakma sinirlerim bozuldu tabi sana değil doktoruna öyle bir şey mümkün değil kaldı ki ona rağmen bir de eşinin testine bakalım diyip birşey olmamış bile olsa aklımızda soru kalmasın diye bakması lazım. Bak bende yaşadım direkt yaşanmış bir şey. İnan zaman kaybetmemen için söylüyorum ona göre tedavin değişir.