Mervetrkgl Kızlar 34+6dayım. Belim kopmak üzere, kasıklarım ağrıyo, midem bulanıyor ve ishalim doğuruyor olabilir miyim sizce?
Hatc16 Mervetrkgl herkes farklı belirtiler yaşayabiliyor mesela geçen burda bir kadin sizinle aynı belirtileri yaşıyordu ve buraya yazdı sabahına doğurdu ama herkes aynı olacak diye bisey yok bence bir acile gidin ki dogum sancilarida düzenli oluyor normalde basta 10 dk da bir sonra 7_5 öyle öyle iniyor düzene giriyor o şekil anlıyor insan
Ocakbebegi Mervetrkgl 34+5 deyim gece aynı böyleydm belim kopuyor aşırı bir regl ağrısı karnım ve kasığımdan bacaklarıma kadar vuruyordu 2 aaat sürdü 10 dk da bir sancım vardı ve düzenliydi biraz kalktım yürüdüm tuvalete girdim birkaç kez geçmese bi de sıcak su tutacaktım ama 2 saatin sonunda geçti bunları bi deneyin düzenli mi sancılarınız saatlerini takiğ edin ona göre doktorunuza bildirip hastaneye geçin
Amanbedunya Mervetrkgl arada yokluyorlar herhalde bu haftalarda bebişler Bende 35 de aynı şeyleri yaşadım bu ikinci hamilelik. İlkinde böyle şeyler yaşamadığm için acile gittim nst normal çıktı ebeler istesem muayene edeceklerdi ama istemedim rahatladğm için eve döndm. Özele kendi doktoruma gittim o da 2 hafta daha bekleyecez ama bebeğe kalmış ne zaman isterse o zaman gelick dedi. Stres yapma kendine. 1 saat içinde 3 kez sancı kasılma olursa git acile tedbirde fayda var
ikibebeliannis Mervetrkgl bende de o haftalarda yalancı sancı oluyordu canım Düzenli olmadık sürece kan ya da su gelmedik sürece korkma
Hatc16 Mervetrkgl benimde sürekli bebek kendini kasıyor bende 34+5 günlük ve çok sancilarim oluyor ama düzenli deil yalancı sancılar hep bide pelvik ağrılarım var ilk bebeğimde böyle deildi bunda hep sancilarim var rabbim yardımcınız olsun insallah
dilaaann Kasılma ve sancılarınızı kontrol edin duş alın dinlenin eğer geçmezse doktora gitmelisiniz bence
Mervetrkgl Amanbedunya 1 saat içinde 3 den fazla oldu ama ben hemen gitmek istemedim biraz daha beklemeli miyim
Mervetrkgl Hatc16 amin rabbim hepimize yardım etsin hepimiz kolaylıkla doğuralım inşallah. Benim de yalancı sancım çok oluyo ama ilk defa böylesini yaşıyorum napıcam bilmiyorum
Amanbedunya Mervetrkgl yakında hastane varsa hâlâ rahatsız hissediyorsan daha da geç olmadan bi git bence. Kafan rahat olsun en azından
Ruhummavi Bende geçen yalancı sancı çektim 34+ da ama bir saatte geçti eğer devam ediyorsa acile gidin
Frkubra Mervetrkgl ishal hariç aynı belirtiler bendede var 34+3 um şuan nasilsiniz doktora gittiniz mi
Mervetrkgl Frkubra dün sıcak bi duş aldıktan sonra geçti. Bugün yine rahatsızlandım ve hastaneye gittim bu sefer nts de sancım yüksek çıktı ama açılma veya su gelmesi yoktu. Eve geri geldim. Bebek şuan kanala girmek üzere tam baş aşağı pozisyonda duruyomuş
Ebruuuliiiiiii Mervetrkgl temızlık ağır iş yaptıysanızda ole oluyor ben 3 gün bel ağrısı çektim doktora gittim kendini yormuşsun dedi gerçekten ev temizliğini yapıyordum bıraktım hemen
KurabiyeninAnnesi123 Mervetrkgl bu tek başına dogum belirtisi degil canm hasta da olabilirsin geçmiş olsun istersen bi doktora görün
Mervetrkgl Nakskdkdkd dün gece sıcak duş aldım geçti ama sabah hafif bel ağrım ve kasıklarımda sızı vardı. Şimdi ise sırtım çok ağrıyo. Yalancı sancı galiba