Zeliha66 onların hiçbirini söylemedi.doktorum izinliymis.baska bir doktor bakti bebek iyi Ama açılma var kasılma olmuş dedi yatış verdi.sadrce bunu söyledi kıpırdamadan yat diyor.doktorumu aramışlar perşembe günü gelicem kanama durana kadar yatirin demiş.persembe kendi doktoruma görüncem.burdaki doktora dedim hocam perşembeye kadar sıkıntı olmaz dimi diye ben söyledim serklaji onun riskleri de çok var diyor.bazen kapanıyor bu ilaclarla dedi.ayrintili bilgiyi hocamdan alicam sanirim.sizde ise yaradı ama dimi ilaclar