Tlaytas rahim ağzı yetmezliği bende de var ben burada gezerken benim gibi sıkıntısı olanların da olduğunu gördüm. ilk gebeliğini 16 haftalıkken rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim ikizlerim de serkilaj atildi ondada sınır sitres ve sevk olduğum bir hastanede enf kaptım.erken doğum yaptım şükür Allahım bir daha nasip etti . ilk baştan beri devam li raporluyum 13 haftalıkken serkaj atildi şuan 28 haftalıyiz ama devam li temkinliyim zaten sık sık enfeksiyonu oluyorum ayda 4 .5 kere doktoruna görüşüyoruz Yeter ki Sağ Salim de olsun bana yapılanlar hiçbir şey size demek istedim hiçbir zaman Korkmayın hiçbir şeyden de korkmayın emin olun Sağ Salim alırsınız bebeğinizi kucağınıza Önemli olan her şeyin Allah'tan geldiğine inanmak Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermez