Makbule_ Lky0- bana fayda etmiyor magnezyum progestan da kullanıyorum 37de bırakıycam ama artık 37 de doğurmak istiyorum harket ederken çok canım yanıyor
Pinarkorkmazer Uzgnsrt 😂😂😂 ben de terazi burcuyum ben de böyleyim hahahahah dengesizz ve kararsız. Çocuğu çıkartsam mı çıkartmasam mı diye bile düşünebilirim