Uzgnsrt öncelikle çok geçmiş olsun lütfen dikkat edin 🌺
Bence hastahaneden çıkmasaydınız daha iyiydi ama tabi sizin tercihiniz ,
Benim çoçuğum 31. Haftada normal doğum pozisyonunu almıştı doktor 34. Haftayı geçtikten sonra çoçukta bir sorun olmaz ise küvezr almıyoruz demişti
Ben 39+3 te doğum yaptım çok şükür
Siz bence çok beklemeyin evde çğnkğ açılmanız hızlanabilir riske atmayın derim ben ,
Sağlıklı olursa almazlar küveze kötü düşünme asla
Ağrını kontrol et ne kadar sürede geliyor diye sıcak duş al inşallah fayda görürsün 😇