Maviyesil16 Bat 20-25 kasım arası olup pozitif gören var mı ben daha yapmadım test ümitlenmemek için geçmesini bekleyeceğim bu sefer bakalım :)
yenigebe_1 Maviyesil16 merhabalar Sabah normal kaset test yaptım negatif sanıp hemen çıktım . Sonra bakınca ikinci çizgiyi gördüm . Yarım saat önce de erken gebelik yaptım onda daha net çıktı
Ada25052025 Maviyesil16 bat 22 beklemedeyim bugün ovülasyon yaptım 🙈 yarın çatlamanın 9. Günü 
busyet2002 Maviyesil16 benim BAT 21’i 15’i akşam 8.9’la çıktı yarın akşam tekrar kan vereceğim inşallah değer çok düşük olduğu için 2 gün sonra vermek istemedim yarın sağlıklı bi yükseliş görürsem 2 gün aralıkla vermeye başlarım artık zaten adetim de gecikmiş olacak sonrasında
Maviyesil16 User_e34 bende korkuyorum negatif görmekten ama ilk hamileliğimde üç gün önceden kaset testte pozitif görmüştüm
Sibel_Aydin61 MNesemm hamileisn benim iki gebeliğimde böyle silik çıktı yeni oldu için böyle normal testte dene en az 3,4 haftalıktır
Anonimb MNesemm benimde 3 gündür silikti ama bu sabah yaptım çizgi çıkmadı neden anlamadım. Kan verdim
Mavili1480 MNesemm Evde adet gününe kadar test yapabilirsin kan verince erken öğrenmek çok stres 11 ile öğrendim mahvoldum 5 kere kan verdim