dilayrtt sağolun bilgi verdiginiz için bakalım salı eğitim araştırmaya gidecegim bu aradada randevu durumuna bakıp sonraki randevumu battalgaziye ayarlayacağım tabi bu kar kışta gidebilirsem 😅🙈 bende zorunlu olmadıkca sezeryan istemiyorum zaten ama olasi aksilik durumlarinda magdur olmamak adına arastiriyorum, battalgazide solunum cihazı vs eksikligi var dediler Allah muhtac etmesin insallah oyle bir aksilik yasamayiz.. Allah yardımcınız olsun az kalmış sizinde sağ salim kavusun bebeğinize inşallah 🤲🏻🌸