Melosum34 bende ilk gebeligimde erkenden nstye girdim çünkü bebek toplanıp duruyordu sürekli doktor 25 haftada nstye aldı sancı çıktı ve daha büyük yenidoğan yogunbakim olan bir hastanede gitmemi söyledi iyi ki öyle oldu 33te doğdu demekki sizinde bir riskiniz var