Kızlar 28 haftalığım şuan ne zaman hastaneye gitsem 25.haftadan beri Nst ye koyuyorlar beni normal mi sizce bugün de doktor büyük bir hastaneye git bebek gelmek istese doğum başlasa ben burada birşey yapamam dedi kadın doğum doktoru neden böyle bişey dedi anlamadım 28 haftalık ama 30 haftayla uyumluymuş