Bunlar normal yaşlar artık insanlar zaten 30 undan önce evlenmiyorlar artık. Ben de 30 yaşımdayım 22 haftalık hamileyim. 36-37 yaşlardan sonra belki biraz fiziksel ve psikolojik olarak zorlayabilir ,sağlıklı olduktan sonra o yaşlarda da çocuk doğurulur da bakılır da