Fatmaacylnn Tabi ki oyle Allah butun hamilelerin bebeklerini saglicakla kucaklarina almayi nasip etsin. Yaş faktoru etkiliyor diyorlar maalesef ben ilk cocugumu 31 yasinda dogurmustum o zamanda gec kalmisim gibi hissediyordum ama tabi biraz buyumesi etmesi derken yas oldu 35, her ne kadar risk var deseler de benim yengem 43 yasinda 4.cocugunu doguracak kismetse aralikta🥰 Yicek ekmegi olan her bebek geliyor bir sekilde dunyaya, herkese saglikli dogumlar diliyorum