Aysun-52 Bizde regl tarihine göre 33+4 ulturasona göre 34+5 iz Ama kasılmalarım çok var ve çok hareketli bi bebek asla durmuyor. Oturup kalkamıyorum kasklarımda ağrılar. Kızımda böyle olmadı hiç 4 sene önce doğum yaptım. Ama bu gebeliğim hayli zor
mesudeislam ayseheyecanli ikinci gebelik bu ilk kızımdada böyleydi yarım saatte bir sancım oluyor ama doğum başlangıcı falan değil yürüyemeyecek konuma geldim sabahtan beri
ayseheyecanli mesudeislam yani nasıl bişey sancı rahim içinde mi oluyo karın daki sertleşmemı yoksa kasıktaki ağrı mı ? Hangisinden oluyor yalancı sancı tarifi nasıl bişey🙃
mesudeislam ayseheyecanli katındaki sertleşme çok normal keskin bir adet sancısı yarım saatte bir vuruyor asla kımıldayamıyorum oturup ağlayasım geliyor sonra bırakıyor yarım saat geçiyor tekrar vuruyor rahim ve kasığın ortasından vuruyor
ayseheyecanli mesudeislam eaaow keskin bir adet sancısı öyle miiii ? Ben daha çok kasıklarda değişik bi ağrı başlıyacak diye tahmin ediyodum
Eceninanne Ocakbebegi benım ıcınde hayaldi 35 gelmek. İlk dogumum 31. Haftada oldu oda hep yatarak gectı. Şimdi kı gebelıgımde cok sukur sıkıntı yaşamadım normal hayatıma devam ettim. Zaten ılaclarada cok erken başladım 8. Haftada ıgne ve ağızdan gunde 2 kez hap alıyrdum. Sımdı bır sagda bır solda agrı hıssedyrm sancıdır bence . Insallh ılacla 2 3 hafta daha durur .
mesudeislam ayseheyecanli ilk sancı çok şiddetli adet sancısına benziyor bence 10 dakikaya düşünce değişik ve ölüm sancısı oluyor