Anonimb Meri189 bence geç döllenme değil. Çünkü 3 gündür test yaptığımda silikti ama bu sabah yaptığımda çizgi oluşmadı
Flowerseyey Anonimb ben de şu an 2 aylık hamileyim ilk testim bundan bile silik çıkmıştı. Sonrasında günden güne koyulaştı. Diğer aylarda yaptıklarımda asla silik de olsa çıkmıyordu
Anonimb Flowerseyey benim öncesinde silikti. Sonra tamamen kayboldu. Zamanla koyulaşma olabilir ama silikken kaybolma olmamalıydı. Kimyasal oldu maalesef
Anonimb Flowerseyey adet oldum bitiminde beta değerine baktığımda normalde 0.5 çıkan değer 2 küsürdü. Kimyasal oldu sanırım kanamayla birlikte değer düştü
Filiz_akkus Suan gebelik varmi ogrenebilirmiyim benm testte boyle ciktida bende bir ay once bebegimkn kalbi dudrdu dye kurtaj oldm