Anonimb Hifaakim benimde ocakta 6 haftalık iken kalp stışı duyduk 7 haftalık iken kontrolde kalbi durmuştu. Kürtaj oldum.
Anonimb Serya3 yaaa erken gebelik testinde kuruma olmuyor falan demişler ama oluyormuymuş yaaa 🥺 yarın kan verip göreceğiz bakalım..haber ederim
Anonimb Serya3 benimki pembe görünüyor ama kuruma mı acaba diye tedirgin oldum sürekli. Yarın göreceğiz inşallah
Anonimb Serya3 siz öyle deyince bugün yaptığım 10 dk beliren testin içini açıp baktım. Bu şekilde görünüyor
Anonimb Hifaakim sonrasında 2 ay bekleme süresiydi. Benimde hipotiroidim var onunla ilgili gebelikte değerlerimde bozulma oldu. Onu toparladım diğer değerleri topladım maddi durumlar derken ancak düşünmeye başladık
Anonimb Serya3 bugün kan tahlili yaptım. Değerim 2.64 çıkmış. Sanırım kimyasal oldu. Çünkü normalde 0.5 çıkıyordu
Anonimb Ya bu sabah ilk idrarla baktım. 3 gündür silik çıkan test bugün silik çıkmadı. Normalde bugün adetimin ilk günü daha koyu çıkar diye beklemiştim. Kan verdim sonucu bekleyeceğim