Smyraskmn Yaaa ben hamile kalmadan önce düzenli olarak gidiyorudum bayada azaldı uzun zamandır gidiyorum çünkü tekrar jilete vurmak istemedim çocuğun eşi düşer dediker bana 1 2 kişi o yüzden sormak istedim sizde sıkıntı olmadıysa bendedeolmaz galiba