tatlibebegim_ Rachelgreen94 hiç ağır kaldırmamıştım yükseğe uzanmadım eğilip kalkmadım her gün avakado kefir kuruyemiş yedim ve en önemlisi içten gelerek dua ettim her ezan okunduğunda elimi karnıma koyup dua ettim
tatlibebegim_ K-1997 çok sağol canım inşallah sanada nasip olur🌸 hatırladım seni düşük yapmıştın en son dimi ondan sonra tedavi gördün mü tekrardan
K-1997 tatlibebegim_ 7 ay ara verdim ilk defa bu ay femare denedim oda tutmadı adet olmayı bekliyorum canın 14. Gündeyim
K-1997 tatlibebegim_ hayır ben iyi değildim kendi kararım oldu psikolojik olarak kendimi hazır hissetmedim iki kere 3 ay arayla kürtaj oldum