Merhaba daha onceden 4 aylik bir gebelik sonlandirmam var. Ondan sonra 2,5 senedir gebe kalamadim. 1 kez asilama denedik tutmadi. Simdi 2. Asilamaya basladik. Bilinen bir sorunumuz yoktu taki uc gun oncesine kadar ilk defa doktorum hafif pcos goruntusu gordugunu soyledi ultrasonda. Baska dra gittim bu sefer. Klomen kullanirken dikkat etmem gerekenler nelerdir. Gunde 2 defa iciyorum. Her gun egzersiz yapmaya calisiyorum. Kafein ve sekeri azaltmaya calisiyorum ama basarili olamiyorum boyle.. tecrubeli arkadaslardan tavsiye bekliyorum tesekkurler