Lidyasmom Ayser Bende dün yaptırdım 75lik. Açlık 84, 1.saat tokluk 153, 2.saat tokluk 111 çıktı. Doktor yarın bakacak sonuçlara kontrole gittiğimizde
Lidyasmom ailecekizledik Gazoz gibi bana çilekli olanından içirdiler😂 Pek güzel değil tabi böyle şerbet gibi ama içilmeyecek kadarda berbat değil
MorFiyonk Koz MorFiyonk kızlar şuan kan verdim 1 bardak tadı çook şekerli bi şurup içirdiler 1 saat snr tekrar kan vericem sonra tekrar 1 saat sonra kan😬 Yani toplam 3 kere kan veriyorsunuzz bilginiz olsunn hepimizin Allah yardımcısı olsun☺️🙏🏻
MorFiyonk MorFiyonk inanılmaz baş ağrısı oldu bendee..Açlıkta cabası tabi neyseki sonuç herşey yolunda çıktı umarım sizlerinde yolunda çıkarr.. öncesi gün boolca dinleninn