crescent___ Mrvee1923 yaaa anladım, inşallah biraz daha rahat uyuyabilirsiniz bebişe kadar çünkü tüm söylenenler o gelince uyku olmadığı yönünde 😅
Mrvee1923 crescent___ 7 aydır alıştım sanırım uykusuzluğa :) sonrası da garip gelmez diye düşünüyorum :))