Nil_19 bu arada özel muayenesiymişsin doktor tercih etsen bu süreçte daha iyi , bende özel hastaneye gidiyorum ama öyle yoğun ki doktorlar tamam ilgileniyorlar ama senin durumunda olan birinin ekstra bir ilgiye ihtiyacı var o sebepten direk özel muayenesi olan doktor tercih et.arkadasım Tolga ecemişe gidiyordu kendisi de 3-4 kez düşük ve kaç kere kürtaj olduktan sonra buldu bu doktoru ve çokta memnun kendisi problemi tespit etti ve sağlıklı bir gebelik geçirdi. Sen bilirsin ama ben olsam bu şekılde tercih ederdim. Devlete de devam edeceksen özel doktorlar oluyor omları araştır derim. Sağlıkla kavuşman dileğiyle