Nil_19 ben gazide hic sıkıntı yasamadm aksine bende herseyde hastaneye yatiriyorlar die kiziyordum bulantili gecti benim hamileligim degerlerim cok dusmustu cok kilo vermistim 2 defa sirf o yuzden yattim 26 haftada sanciyla gittim karnim agriyor die 1 haftaya yakinda oyle yatirdilar simdi bisey oldugunda esime biraz daha bekleyelim belki gecer yoksa yatiriyolar diyorum 🙈 Demem o ki ilgilenmeleri cok guzel arastiriyolar da size nasil oyle dediler anlamadim doktorunuz kim acaba stajyerlere mi denk geldiniz