ilayvdaav sizde dahil hamileyken sigara içen tüm annelere lafım, bebeginiz saglikliyken güzel güzel içiyoruz hiçte sallamıyoruz vicdan azabı var mi? Muhakkak. Ama biraktiracak kadar değil ama bebeginizde sigaradan kaynaklı olduğunu bildiğiniz en ufak bi sorun olsun o zaman nasıl kayrolacaginizj anlatayım size. Planlı bi gebelik benimkisi. Eşimle cocuk isteyeceğimiz tarihten tam 4 ay önce sigarayı bıraktım. Vücudum temizlensin istedim çok istedim saglikli güzel bi gebelik geçireyim dişimi sıktım yeni geldi ağladım yeri geldi sinir küpü dolaştım ama 4 ay ağzıma sürmedim ve bigun bir şey tetikledi ve 1 tane içtim sonra günde 1 tane bazen hiç öyle bikac hafta devam etti ve bu ay hamile kaldım. Tekrar bıraktım çünkü ben zaten bebek için sigarayı bırakmıştım. E bebek sağlıklı her şey yolunda gittikçe ben tekrar günde 1 sigaraya geçtim ve suan 37 haftaligim bazen 10 gün 1 hafta içmesem de genelde günde 1 sigara içtim. Taa ki geçen haftaya kadar. Her şey yolunda giderken koskoca bj haftada bebegin gelişimi durdu ne boyu uzamış ne kilo almış bacak boyu 1 hafta geride kalmış dr önemsiz olduğunu toparlayacagini söylese de kahroldum o vicdan azabı varya yaktı içimi cayır cayır ,düşünsenize siz sigara içtiğiniz için bebeginiz beslenemiyor en temel hatta tek temel ihtiyaci beslenmek ya o yavrucagin ve senin sigaran yüzünden beslenemiyor. Sigara plesentadan besin gecisini engelliyor.
Ağzıma sürmedim 1 haftadır sürmemmde allahin izniyle.
Ha bu başıma gelmeseydi içimi bu kadar yakmasaydi ben o 1 sigaraya devam edecektim. Alakası var ya da yok bebeğe zararlı mı zararlı bitti. İnanın bebeğinize en ufak biri öte git dese burda hepimiz aslan kesiliriz ama biz sigara içerek ne yapıyoruz? Bir şey olsa kalbiniz cayır cayır yanarken kavrulursunuz. İçmeyin.
Üzülürsünüz demiyorum KAVRULURSUNUZ diyorum.