Zuluss Ngsngetnsgng Amin canım sende İnşallah sezeryan isterdim ilki normaldi bende zor olacağını düşünmemiştim yoksa sezeryan olurdum ama nasip kısmet açılmam da varmış erken doğum yaptım zaten
Ngsngetnsgng Zuluss artık olmuş şükür sağlıkla kucağına almışsın inşallah biran önce sende iyilesirsin kaç haftalık doğdu bnm de bu gebelikle erken doğum olabilir dedi
Zuluss Ngsngetnsgng bebek 34 haftalıkla uyumluymuş ama haftam 35+4 günlüktü çok Şükük sağ salim doğdu 🥰🤲
R-veyda44 Zuluss bende doğurmak istiyorum artık bı yandan da böyle düşündüğüm için kendime çok kızıyorum 🥹
1159098263 Zuluss niye böyle zor anlatıyorsunuz burda İlk defa doğum yapacaklar da var hoş bişi mi psikoloji bozucu bi doğum anlatıyorsunuz ayrıca zaten bastırıyorlar ki bebek erken çıksın diye bu herkeste oluyor
Zuluss 1159098263 bunda yalnış olan neki anlamadım her kes doğumunu yazıyor iyi yada kötü her kesinki bir değilki Allah Allah sanki bende oldu diye başkasındada olacak diye bir şeymi var ilk defa ıkınmadan doğurduğumu yazdım
De25 Zuluss ilk coxugumda da bana öyle yaptılar bi anda atladılar üstüme soka girdim ne oluyor diye ödüm kopmuştu 😀😀
Zuluss Sekesek yok sancı gelir suyun gelirse ıkınma gelir suyum geldi patlatdılar yani ama ıkınma gelmedi
ogretmenanne2024 Zuluss Zamanla unutuluyor diyolar 3 ay oldu ama hâlâ aklıma geliyor hastanede sürekli alttan baktılar o günlerin tek güzel yani bebeğimin doğması 🌸🤭