2500 kılo doğum yaptım bebeğimi çok zordu üstüme çıkıp zorla doğurtdular ölüyorum sandım😄ayyy bu gün gitsin gelöesin o derece sancıyla doğurtdular resmen ıkınmam asla olmadı bir sürü dikişim oldu Allah yardım etsin her kese çok zor bir durum ıkınma hissi olsaydı belki kolay olacaktı ama sancım çoktu