Bol bol yürüyüş yapın. Sezeryan dinlenmeyi kabul etmiyor ne kadar çok yatarsanız o kadar geç toparlarsınız. 2. Sezeryanımı oldum 23 ekimde 4. Gün arabamı sürdüm arkadaşıma kahveye gittim. Ameliyatlıyım düşüncesinden çıkın ilgilenmem gereken bebeğim var toparlanmam gerek düşüncesine girin.geçiyor emin olun. Korsede öneririm geçmiş olsun 🌸