kubramom31 Busra_arasss bende abdominal serklaj oldm gebelik öncesinde öneriyorum kesinlikle gebeyken riskleri fazla oluyor ve doktoruna çok guveniomusn riske atma bu ameliyatı en iyisi kimse ona ol mutlaka bu arada basın saolsun
Busra_arasss kubramom31 bende gebelik öncesi istiyorum. Daha öncede yazmıştım, hamileyken bıçak altına yatmak istemiyorum, doya doya hamilelik yaşamak istiyorum 😔 şuan hamile misin peki? Ameliyattan ne kadar sonra hamile kaldın?
Shebaby Busra_arasss hayır canım ben bebeğimi geçen sene Kasım 30 da kaybettim 1 yıl hiç düşünmedim iyi değildim çünkü karar verdim ve İstanbul’da Arda Lembete abdominalimi attırdım rahşm ağzına da toparlanması için dikiş attı ufak sonra abdominalimi atıp biyopside yaptı toplamda 170 bin ödedim biyoğsi sonucunda enfeksiyon çıktı önce enfeksiyonu bitirip ondan sonra hamile kal dicek 2 3 ayı bulur sanırım Instagramından bakabilirsin çok iyi bir doktor
Busra_arasss kubramom31 rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim 🤲🏻 darısı isteyen herkese, içinde de bana inşallah 🤲🏻
Busra_arasss kubramom31 peki hangi doktora oldunuz acaba? Ne kadara oldunuz? Biraz maliyetliymiş galiba
kubramom31 Busra_arasss canım Ankarada gogsen onalan var onu bir arastir dikisi çok iyi diyorlar ve baskent üniversite hastanesi maliyeti azdı diğer yerlere göre ben adana başkent de oldum gecen yıl CD 56 enfeksiyon testi vs herseye 30 bin odedm ama gogsen yakın olsa ona giderdm hem daha uygundu
kubramom31 Maddi olarak en yüksek isteyenler arasında arda lembet var ama onun dikisi daha sağlam diye biliyorum cift dikiş atiyor . Kısaca çok çok çok arastir en iyisi neredeyse hangisi içine sinerse ona gt acele etme