Hikayemi bilen bilir.. Şubat ayında bebeğimin kalp atışının durması sebebiyle 7 haftalıkken kürtaj oldum. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım, ilk başlarda her şey gayet güzel gidiyordu.18+2’de rahim ağzı yetmezliği ve 4 cm açıklık sebebiyle acil serklaj oldum. 18+6’da tekrardan bir serklaj oldu. 24.haftamda suyum gelmesi sebebiyle hastaneye yatışım yapıldı tekrardan. 26 eylülde,26 haftalık sezeryanla doğum yaptım ve bebeğim 5 gün yaşadı sadece. Doktor 6 ay sonra tekrar hamile kalabileceğimi söyledi ve bu sefer karından (abdominal serklaj) yapacağını söyledi. Her gece çok ağlıyorum kızımı kaybettiğim için, tekrardan aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. Tavsiyelerinize, desteğinize çok çok ihtiyacım var. 6 aylık ara çok mu az sizce? Abdominal Serklaj olan var mı aranızda?