ebrar6036 biz de evliliğimizin 8. Ayında henüz düğün borclarimiz bitmemisken supriz şekilde hamile kaldığını öğrendim. Ne maddi olarak ne de ben psikolojik olarak hazır değildim. Hiç ihtimal vermediğimden testi de çok geç yaptım ve pozitif çıkınca 2 saat agladim. Hatta eşim çocuk istemesine ve sevmesine rağmen o bile bana üzülüp istersen aldiralim senden değerli değil dedi vs vs ama aldırmak tabi ki olmazdı. Sonrasında zamanla doğru zamanı buymuş demek ki dedim. 31 yaşımdayım yaş da geçiyor tabi ama yine de çok uzulmustum. İkinci çocuğunuza hazır olmayabilirsiniz şuan ama bebisler kendi nasipleriyle geliyorlar, maddiyat olarak altından kalkabilirsiniz inşallah. Psikolojik olarak da zamanla kendinizi hazırlayabilirsiniz. Biz bebegimizjn her şeyini temin edebildik, odası vs her şeyi tamam. Bnun yanında psikolojik olarak da tabi ki kendimi hazırladım. Allah’imin armağanı olarak düşünüyorum, doğru zamanı kendisi buldu geldi diye düşünüyorum. Allah kolaylik versin