2 buçuk yıl sonra buralara geri döndüm korunduğu muz halde 2. Bebeğime hamile olduğumu öğrendim. Çalışmaya başlamak kendimizi maddi olarak toparlamak gibi planlarımız varken buna hiç hazırlıklı değildik. Rabbimin bi bildiği vardır onun bize hediyesi diyoruz ama içimdeki sıkıntıyı atamıyorum ne olur beni linçlemeyin. Geçim sıkıntısıyla dolu bir evlilik 1 çocuğa zor yetme ve plansız gelen 2. Çocuk. Maddi sorunları geçtim ona manevi olarak yetemem diye o kadar korkuyorum ki. Yalnızmıyım bu konuda. Öğreneli 3 gün oldu depresyondayım Allah beni affetsin. Bi yanım kendini avutup mutlu oluyor diyer yanım yetememe duygusuyla yanıp tutuşuyor.