Tazeanne123456 bezi nereye atacaksınız mecbur birşey almanız gerekiyor. Korbellin kapağında kilit var onu kilitlersen sıfır koku gerçekten. Ama sürekli bez atarken kilit aç Kappa şahsen bana zor geliyordu o yüzden kilit açıkken biraz koku oluyor. Bence alınabilir